mandag 4. juli 2011

Knott og godt i Sirdalen

Denne helga har eg fått brukt mitt nyinnkjøpte fotoutstyr i krevande omgivelsar: ikkje berre hang tåka nedover fjellsidene og stengde for lyset, men i tillegg aula og krydde det av knott og mygg i SIrdalen så det vart dansa krigsdans rundt stativet mellom kvart bilete. Dessutan regna det ---- Men når ein har køyrt ti mil og gått fleire kilometer med tung sekk, full av mat, klede og kilovis av fotoutstyr - då sit ein ikkje inne i hytta og spelar spel før det er mørkt. Nei, då kliner ein myggolje på alle opne flater, tek på seg regnklede og snører til så godt som det går an - og så legg ein seg stort sett langflat med nasen flattrykt mot apparatet. Om det er myr eller mose eller gras går ut på eitt, like vått er det uansett. Berre vi får teke bilete, så -!!

Det mest ufattelege på denne turen, var at turfølgjet mitt var like fotogal som meg sjølv. Men så var også fotoapparatet hennar ein dag nyare enn mitt! Stor spenning for begge to - og her kjem nokre av mine eigne resultat:

 Ingen knott skal få hindra meg -!

 Elendig lys, men fine tytebærblomar!

 Det er tettpakka med liv overalt

 Når ein først har oppdaga dette lavet, så er 
det kjempefascinerande! 

 Vakre Bittekonvall!

 "No greier eg ikkje meir knott!" sa ho - og gjekk 
frå den største maurtua eg har sett i Noreg.

Innrømer det gjerne: eg gjekk, eg og. Det er den verste fototuren eg har vore på - men det var like fullt ei herleg oppleving, ikkje berre etterpå - men til og med der og då! Fantasisk flott  natur vi har rett rundt øyrene våre! 


1 kommentar:

  1. Flotte resultat ble det ihvertfall, selv om vær og forhold ikke var optimale! :-)

    SvarSlett