mandag 27. juni 2011

Havlangs mot Vistnes

Måtte på tur i dag og -! Eg visste det ville vera fullt av liv langs havet utover mot Vistnes, og starta nedanfor Vistehola. Både veret og tida var på mi side; det vart ein herleg sundags ettermiddag!

 Sjølvlysande kvann

 Gutetur!

 Skulle tru nausta vaks opp av jorda; dei høyrer så heime her!

 Våga meg ikkje nær denne svanen på denne årstida

 Liten og lett på opne havet - men fort gjekk det!

 Flekkmarihand; ein vakker orkide

 Jammen veks det ikkje hanekam her!

 Litt uregelmessig og rufsete i kantane - leve hanekammen!

 Leve slike vakre floger og!

Legevendelrot - med ei herleg lukt, så lenge planten 
står ute i naturen. Inne luktar det straks kattepiss!

 Rosa og orange - ikkje akkurat dei 
fargane eg ville ha kombinert -!

 Kvann er humletiltrekkande så det held.

 Engstorkenebb - i mengder!

 Mat!

 Marehalmfrø, klare til avgang

 Denne tjelden nekta å stå på begge beina.

 Så stod han der og peip og plystra på eitt bein, då ---

 Alle som har prøvd å ta bilete av humler, 
veit å setja pris på at dei sit i ro!

 Siste bilete: bleikrosa nyperose. 

Deretter gjekk eg heim, nok ein gong stinn av vakre synsinntrykk og overraskande oppdagingar.  

1 kommentar:

  1. Det første er bare fabelaktig; og resten er flotte de og! Jeg likte marehalmfrøene :-)

    SvarSlett